مصاحبه امروز مسی
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 22 / 12برچسب:, :: 11:6 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 
لیونل مسی،بهترین بازیكن جهان و امید اول تیممون،امروز یك مصاحبه انجام داد و در آن وضعیت اخیر تیم را توصیف كرد. بهتر است زیاد صحبت نكنم و به مصاحبه لئو بپردازیم.
 
لئو مسی: شكست های اخیر به ما ضربه زد،اما آنها را نیز شكست می دهیم.اخیرا گفته شده من ناراحت هستم. چه كسی این را گفته؟ من غمگین نیستم،بلكه همراه با هم تیمی هایم سعی در قدرت گرفتن دوباره دارم. در این چند هفته خوب نتیجه نگرفته ایم كه البته خودمان میدانیم مشكل كجاست و سعی در رفع آن داریم و مطمئنا برنامه های من از بین اعضای تیم خارج نمی شود.بیماری هایی كه گریبان گیر آبیدال و تیتو شد،مسلما بسیار روی ما تاثیرگذار بود اما نباید آن ها را دلیل ناكامی بدانیم،تیم قدرتمندی داریم و دوباره بازخواهیم گشت.
بازی با میلان،سخت خواهد بود اما میدانیم كه میتوانیم این تیم را ببریم و صعود كنیم.آن ها در زمین خودشان بردند و ما هم می توانیم پیروز باشیم.این یك بازی كلیدی است و باید تلاش دوچندانی داشته باشیم.
او در خصوص رونالدو و رئال هم گفت:(( من و رونالدو برای تیم هایمان بازی می كنیم و مقایسه كار دیگران است.رئال تیم فوق العاده قدرتمندی است و امسال یكی از تیم های شایسته برای كسب عنوان قهرمانی چمپیونز لیگ است. من بازی آن ها با یونایتد را دیدم.رئال توانست یكی دیگر از مدعیان را حذف كند و قدرت خود را نشان دهد.))




چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 18764
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه