اطمینان اینیستا از توانایی تیم برای عبور از بازی های دشوار پیش رو
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان


این هافبک اقرار کرد که بازیکنان پس از کنار رفتن از جام حذفی، ناامید شده اند ولی او هنوز نسبت به شانس موفقیت در لیگ قهرمانان و لالیگا امیدوار است.

پس از کنار رفتن از جام حذفی مقابل رئال مادرید، اندرس اینیستا، یکی از کاپیتان های تیم در خصوص وضعیت تیم در کنفرانس خبری شرکت کرد. او صادقانه و با چند انتقاد از خود صحبت را شروع کرد ولی او همچنان خوش بین است. او با ابراز تاسف اعلام کرد: «شکست سختی بود، زیرا در خانه بازی می کردیم. آنها ما را شکست دادند و از این باخت و همچنین از دست دادن جام حذفی بسیار ناراحتیم. مسائلی از این قبیل نیاز به عکس العمل درست دارند و به ما نیز آموختند که هیچ چیز آسان نیست و ما نیز می توانیم شکست را تجربه کنیم.»

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


درس گرفتن از اشتباهات

اینیستا کمابیش پذیرفت که «رئال شایسته فینالیست شدن بود و در مقابل بارسا، با فقدان آمادگی و طراوت رو به رو بود. در دو بازی جداگانه مقابل تیمهای سطح اول اروپا، تیم به خوبی و یکپارچه بازی نکرد. وقتی تیم این چنین عمل می کند، به رویه عمومی تیم بستگی دارد. وقتی اساس کار اشتباه باشد، این ما هستیم که متضرر خواهیم شد. هرگز چنین نبوده که تیم دست از بازی کشیده باشد و یا نخواهد که پیروز شود. در بعضی از حالات، تضادهای تیمی شما را وادار به شکست می کند. ولی هنوز بازیهای بزرگی پیش روی ماست و ما نسبت به آنها خوش بین هستیم.»

در بخشی کوتاه برای بیان خلاصه ایی از بازی مقابل رئال، اینیستا اظهار داشت که بازیکنان باشگاه نیاز دارند تا با نگاهی عمیق و دقیق مشکلی که سبب شکست آنها مقابل رئال و میلان شد را بیابند. او گفت: «ما نیاز داریم تا دوباره وضعیت مستحکم و با ثبات خود را باز بیابیم و من مطمئنم که می توانیم به وضعیت قبل برگردیم.»

ترس و اضطرابی در کار نیست

اینیستا دلیلی برای غم انگیز جلوه دادن مساله نمی بیند. او بیان کرد: «تیم سالهای بسیار خوبی داشته است و شایسته آن نیست که به خاطر کنار رفتن از جام حذفی آن هم مقابل تیم قدرتمندی همچون رئال مادرید سرزنش شود و فراموش نکنید که ما پیشتاز لالیگا هستیم و همچنین بازی دشواری در روز شنبه مقابل رئال در برنابئو را پیش روی خود داریم. ما باید پیشتازی خود را تثبیت کنیم.»

حداکثر اعتماد به نفس

اینیستا همچنین در خصوص شانس تیم برای پیروزی در رقابت بزرگ دیگری مانند لیگ قهرمانان، با وجود نیاز به جبران دو گل برابر میلان، امیدوار است. او گفت: «ما باید از دقیقه اول مانند یک بازی فینال به میدان برویم و چنان بازی کنیم که انگار جان ما به آن بستگی دارد... بازی بسیار سختی خواهد بود. نتیجه بازی تا به حال هم بسیار به ضرر ماست ولی من همینجا حاضرم دستم را بروی آتش بگذارم و سوگند بخورم که ما خواهیم برد... این مساله غیرت، نیاز و واقعیت است. ما می توانیم که نتیجه بازی را تغییر دهیم.»

نگاهها به سمت ویلانووا

اندرس اینیستا همچنین به غیبت سرمربی تیم، تیتو ویلانووا، مردی که در حال حاضر تمام تیم بسیار دلتنگ او هستند، اشاره کرد. او در این خصوص گفت: «کاملاً منطقی است. کار بدون حضور سرمربی در جایگاه خود آسان نخواهد بود. از غیبت او زمان زیادی گذشته و این مساله یکی از مشکلاتی بوده که ما در این فصل با آن مواجه هستیم. ولی به دلیلی باخت در بازی قبل نباید بگوییم که او باید همین حالا برگردد. سلامتی او بیشترین اهمیت را دارد و ما مطمئنیم که او به زودی بر خواهد گشت.»

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 18762
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه