ما در بازی لالیگا به رئال بازی خود را نشان می دهیم.
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

 

*ناامیدی در سکوها: باید از هواداران تیم تشکر کرد. آنها رفتاری مثال زدنی را در مواجهه با چنین نتیجه ای که پذیرشش خیلی سخت است ،داشتند. من هیچ شکی ندارم که شنبه اوضاع متفاوتی را شاهد خواهیم بود

*تغییرات در تیم: زمانی که نتیجه بازی مطلوب نیست باید به نحو دیگری برنامه ریزی کرد و گزینه های دیگری را مدنظر داشت . مطمئن باشید که در بازی با میلان بازی متفاوتی را برنامه ریزی می کنیم. ما تلاش کردیم تا سیستم چرخشی را در تیممان پیاده کنیم ولی شاید کمی خسته و کم توان بودیم. نباید این را تبدیل به یک درام نمود. ما تلاشمان را می کنیم که در زودترین زمان ممکن خودمان را بازیابیم و با تمام توان در بازی مان در لالیگا مقابل رئال قرار بگیریم.

*گلهای دریافتی فراوان: مادراین بازی 3 گل دریافت کردیم ولی می دانستیم که این گلها را از رئال خوردیم. ما دراین زمینه کمی ضعیف عمل می کنیم؛ همچنان گل می خوریم و البته به دنبال راهکارهای تهاجمی هم هستیم. درمورد بحث کنترل شرایط هم باید بگویم که رئال در این زمینه خیلی خوب کار می کند

*تصمیم گیری ها با تیتو:  در تصمیم گیری هایی که با تیتو داریم، من نمی خواهم حرف خودم را به کرسی بنشانم. من مربی دوم تیم هستم و در جریان بازی هم با هم تصمیم می گیریم. من نیاز و علاقه ای به خودمختاری ندارم

*ناراحتی تیم: زمانی که تیم حذف می شود، ناراحت هستی. بازیکنان می خواهند تمام جامهای ممکن را فتح کنند.شنبه تلاش می کنیم تا در مسیر خوب خودمان در لالیگا حرکت کنیم. زمان کافی داریم تا بازیکنان رو به جلو بروند و از ناامیدی فاصله بگیرد. من هیچ شکی ندارم که در بازی شنبه اوضاع متفاوت خواهد بود.                                                                  


*خیال راحت بارسا در لالیگا: در لالیگا ما تلاشهای زیادی انجام دادیم. فاصله امتیازی موجود این را نشان می دهد؛ بعیدمی دانم که این خیال راحت و خونسردی روی ما تاثیر گذاشته باشد. اوضاع خوبمان در لالیگا، به ما آرامش کافی داده تا دراین مسیر خوب به حرکتمان ادامه دهیم ولی هنوز هیچ جامی را کسب نکرده ایم و هیچ چیزی قطعی نیست.

 

   از طرف نویسنده: در بازی شنبه بهوشون می گیم دنیا دست کیه یک بازی کنیم توی تاریخ ثبت بشه

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 18774
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه