گزارش روز/تاریخ به نفع بارسا در بازی های دوگانه مقابل رئال
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

گزارش روز/تاریخ به نفع بارسا در بازی های دوگانه مقابل رئال

بیشترین بازی های دوگانه (رفت و برگشتی) میان بارسا و مادرید، در جام حذفی اتفاق افتاده اند

بارسلونا  ورئال مادرید 13 مرتبه، در 2 دیدار متوالی مقابل همدیگر قرار گرفته اند. آمار دیدارهای زوج این دو تیم، 12 پیروزی برای بارسا، 7 تساوی و 7 پیروزی برای مادرید بوده است.

به گزارش گل و به نقل از FCBarcelona.ir - بارسلونا سه شنبه شب در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به دیدار رئال مادرید خواهد رفت و سپس روز شنبه، این بار و از سری رقابت های لالیگا، باردیگر مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. این دیدارها، پنجمین و ششمین دیدار این دو تیم در سال جاری را رقم خواهند زد؛ اولین بازی، تعیین کننده تیمی است که به فینال جام حذفی می رسد و بازی دوم، جایگاه دو تیم در لیگ را نسبت به هم مشخص خواهد کرد.

با وجود رقابت طولانی مدت، قرار گرفتن این دو تیم در دو بازی پیاپی، بسیار به ندرت اتفاق می افتد. در واقع این اتفاق تنها 13 مرتبه در تاریخ رقابت 100 ساله این دو تیم، رخ داده است.

چهار بازی متوالی، 97 سال پیش

از میان این 13 زوج بازی، تنها یک بار دو تیم در بیش از دو بازی متوالی، مقابل هم قرار گرفته اند. این اتفاق 97 سال پیش در فصل 1915/16 افتاد که دو تیم در نیمه نهایی جام جذفی، مقابل هم قرار گرفتند. این تساوی تا بازی چهارم ادامه داشت که بازیکنان بارسا در آن، به نشانه اعتراض به داوری در 3 بازی ابتدایی میان این دو تیم، زمین را ترک کردند.

جام حذفی: برتری از آن بارسا

بیشترین بازی های دوگانه (رفت و برگشتی) میان بارسا و مادرید، در جام حذفی اتفاق افتاده اند. از این 8 دیدار، بارسا 6 پیروزی را از آن خود کرده که قهرمانی دهه 1989 نیز از این جمله است. همچنین سوپر جام اسپانیا در فصول 1985/86 و 2011/12، بارسا را مقابل یکدیگر قرار داده است که بارسا در هر دوی آنها به قهرمانی رسیده است.

نزدیک ترین زوج بازی: 2011

البته اکنون بارسا و مادرید، یک بار در جام حذفی و بار دیگر در لیگ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. اولین بازی (جام) سه شنبه شب برگزار می شود و تنها 4 روز بعد، نوبت دیدار بعدی این دو تیم (لیگ) است. این روال تنها یک بار پیش از این اتفاق افتاده است که مربوط به فصل 2011 می شود؛ بارسا در آن فصل، از دیدار مربوط به فصل یک تساوی (1-1) گرفت و سپس در فینال جام حذفی مقابل مادرید قرار گرفت (در والنسیا) که این دیدار با نتیجه 1-0 به سوی تیم دوم، پایان یافت.

در کل، آمار حاکی از 12 پیروزی برای بارسا، 7 تساوی و 7 پیروزی برای رئال مادرید هستند.



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 18772
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه