کاریکاتور های کاملا ANTI reali
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 3 / 1برچسب:کاریکاتور, :: 1:19 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی




مورینیو،این بچه گریان،اتهام "تقلب" کردن در انتخاب دل بوسکه را به فیفا زد

دل بوسکه:"تنها وقتی تقلب می‌شود که این پسر گریان با گریه و زاری و نق نق کردن بخواهد برنده این عنوان باشد




از رونالدو سوال شد که آیا در رئال راضی و خوشحال هستی؟ و او سکوت کرد
ولی دلایل سکوت اینجاست:

1-بازگشت دوباره بارسا و مسی+چهار توپ طلا کینگ لئو
2-صدرنشینی بارسا با اختلاف 13 امتیاز
3-زدن 42 گل مسی در لالیگا

 




18 مارس 2013
----------------------------
آنهایی که پر از انرژی بودند 3
رایو 1

مسی: اونا راست میگن، ما واقعاً با هم مشکل داریم و توی زمین نمی تونیم همدیگه رو پیدا کنیم!

ویا: البته منظورش اونایی هست که مثل کبک سرشون رو زیر برف کردند!





 
عضو شوید:#THEOTHERCOMEBACK
 
رورا:من میخواهم طرفداران همه چیز را در مورد بازی با میلان فراموش كنند... و به یاری ما در آغاز بازی با رایو وایكانو كه همه چیز برابر است بشتابند.
 



 


بعد از سرنگونی اتوبوس میلان حال باید از قرعه کشی این مرحله لذت برد. شاید اتوبوسی دیگر در راه است


 
مسی به كمك هم تیمی هایش میلانی ها را نابود كرد،كه البته خود او بسیار موثر تر از سایرین بود.
 
 
اتوبوس (خط دفاع) میلان در هم كوبیده شد.



قلبها و توپ ها ۴-آث میلان۰

ما بازگشتیم-یک بازی عالی انجام دادیم-ما در یک چهارم نهایی هستیم-ما  D10S (خدای فوتبال مسی) رو داریم-ما بارسارو داریم...!

"و ما دهن منتقدان را میبندیم"



 
پیکه : پشت این دیوار ایتالیایی چیه ؟

مسی : خیلی قشنگه ولی بقیه به این راحتی نمیتونن ببینن 

پیکه :باید این آجر ها رو تیکه تیکه برداریم تا خراب بشه همه ببینن





8آذر 1389 ، حرکت زشت رونالدو در مقابل پپ گواردیولا در جریان پیروزی تاریخی 5-0 بارسلونا

میزان محرومیت = 0 جلسه

27 مرداد 1390 ، حرکت زشت و بدون توجیه مورینیو در مقابل تیتوویلانووا

میزان محرومیت = 0 جلسه

28 دی ماه 1390 ، حرکت حیوان صفتانه ی په په در مقابل مسی که البته اتفاق تازه و غیر معمولی نیست.

میزان محرومیت = 0 جلسه

حرکت زشت و توهین آمیز به سمت هواداران تیم مقابل در فرهنگ پرتغالی ها

میزان محرومیت = 0 جلسه
 

بدون شرح (و البته بدون محرومیت)

 
تئاترهای مورینیو در مقابل داوران. مدیونین اگه فکر کنین محرومیتی براش به همراه داشته. (عکس برای نمونه)
 
http://www.saritar.com/wp-content/uploads/2012/01/IMAGE634632546265555422.jpg
 
و اما....
 
اعتراض ساده ی تیتو به صحنه ی آفساید ، میزان محرومیت = 2 جلسه
 
http://u.goal.com/204600/204663hp2.jpg
 
ویکتور والدس خطاب به داری: تو شرم سرت نمیشود. تو بازی را به افتضاح کشاندی.
 
میزان محرومیت احتمالی = 2 تا 4 جلسه!!!
 
http://www.tarafdari.com/uploads/news/6844ed18a68aed97302fe8eebddaead979d556bd.jpg?v=30

این تمام ماجرا نیست... مورینیو خطاب به دنی آلوس: حر****ده
 
اصن مگه قراره بررسی بشه؟؟؟ این آقا سوپرکاپ 2011 هم هروقت مسی و دنی آلوس بهش نزدیک میشدن با دستش حرکت زشتی رو انجام میداد اما همون موقع فهمیده که خبری نیست...

http://www.bahianoticias.com.br/fotos/editor/Image/esporte/mourinho%20e%20daniel%20alves.jpg


k4193_footballist_ha.jpg






توجه           هرچه پایین تر می روید جدید تر خواهد شد.        توجه
 
مردی این جمله سسک را در روزنامه می خواند :"نبردن لالیگا یک گناه نبخشودنی
داور پراشتباه بازی گرانادا - بارسلونا

داور پراشتباه بازی گرانادا - بارسلونا

 
 

طرفداری-بازیکنان بارسا و بخصوص دروازه بان این تیم، ویکتور والدز اعتقاد دارد که گل گرانادا در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

ایگالو در نیمه اول مقابل دروازه بارسا به توپ رسید و از فاصله نزدیک توپ را وارد دروازه والدز کرد. در ادامه کار بازیکنان گرانادا نیز به کارت زردی که سیکرا گرفت معترض بودند.

آبی اناری ها دو گل مردود وارد دروازه گرانادا کردند که حرکت آهسته نشان داد گل سسک فابرگاس به هیچ وجه نمی توانسته آفساید باشد.




مردی این جمله سسک را در روزنامه می خواند :"نبردن لالیگا یک گناه نبخشودنی                          
برای ماست

مرد :"بیشتر از یک گناه نبخشودنی ، یک کابوس تعبیر نشده برای همه ی بارسلونایی هاست"

 

هواداران بارسلونا







1360446534079

پیکه: من نمیدونم با کدوم بازیکن مادرید قرارداد میبندیم اما کسی ک خیلی منو شاد میکنه کارانکاست

او عروسک خوبی برای پسرم خواهد بود





http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2013/02/mundodeportivo.7507.jpg

 

مشارکت تیتو در تصمیمات

ویلانووا ، مسابقات و تمرین های تیم را زیر نظر دارد و تاکتیک ها و بازیکنان اصلی را انتخاب میکند.

جلسه در نیویورک. زوبی زاره تا و تیتو روز دوشنبه در مورد سال آینده با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

3 گزینه برای تقویت تیم.
یک دروازه بان ، یک دفاع میانی و تصمیم در مورد اینکه نیمار امسال به بارسا بیاید ا تابستان سال 2014

http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2013/02/sport.7507.jpg

قدرتمندتر شدن در نیویورک

تیتو هر روز از ساختمانش در نیویورک با بارسا در ارتباط است.

او دائما با رورا در ارتباط است، بازی ها و تمرینات را زیر نظر دارد و هفته ی آینده با روسل دیدار خواهد کرد.

تمرکز برای بازی در ساعت 12:00

برزیل برای رفتن به بارسا به نیمار فشار می آورد.

روسل: "من دوست دارم یا یکی از بازیکنان رئال مادرید قرارداد ببندم اما نمیگویم که او کیست.
رئیس اعتراف کرد که مدت هاست که یکی از بازیکنان رقیب را دوست دارد

http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2013/02/1360360448752.jpg

روسل: من دوست دارم با یکی از بازیکنان مودرید قرارداد امضا کنم اما نمی گویم او کیست.

فلورنتینو : و من میخواهم با 25 بازکن بارسا قرارداد ببندم اما نمی گویم آن ها کی هستند!!





1360275186093

فلورنتینا: بازیهای زیادی محکوم بودیم ک مقابل مسی باشیم

و بازیهای زیادی مونده




1360107460206

کریستیانو دیروز 3 سال از مسی بزرگتر شد

من 28 سالمه ولی مسی فقظ 25 سالشه پس چطور میگن من مسی را در هیچ چیزی شکست نداده ام






اخبار فوتبال جهان : فوتبال آنلاین : کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال از خبرنگاران به خاطر پرسیدن سؤال راجع به مسی انتقاد کرد .
عصبانیت رونالدو به خاطر سوال در مورد مسی

کریستیانو رونالدو که برای دیدار دوستانه مقابل اکوادور به زادگاهش پرتغال رفته در فرودگاه با فریاد هواداران که مسی را صدا می کردند ، مواجه شد .

هواداران از اینکه رونالدو به آنها امضاء نداده است ناراضی بودند.

پس از آن یکی از خبرنگاران پرتغالی از رونالدو درباره مسی پرسید.این موضوع باعث اعتراض و انتقاد بازیکن شد:

به خاطر خدا اگر شما قادر به یک سوال جالب هستید ، از من بپرسید . 10 سال است که در تیم ملی بازی می کنم . برای من پوشیدن لباس تیم ملی پرتغال مهم است و اهمیتی به شعار هواداران نمی دهم






مسی به گل زدن از روی کاشته های بی نظیر خود ادامه میدهد

مسی: "اگر من بهترین کاشته زن جهان بشوم...کس دیگری افسرده میشود."

رونالدو: "چه قدر بی عدالتی!"










بارسا برای سالگرد ملی کاتالونیا جشن میگیرد...در همین حال،رئال مادرید آماده برای ارائه قیمتی جدید برای رونالدو
 






آربلوئا: "اکنون برنابئو بیشتر از همیشه از رونالدو طرفدارای میکند."

"هر کس که در اطراف شلوار خود را پایین میکشد...یا بد اخلاق و لوس میشود و یا ناراحت و عصبانی




Messi & Ronaldo
Getty Images

سایت گل- بعد از اینکه کریس رونالدو ناراحتی اش را از بعضی مسائل حرفه ای موجود در باشگاه رئال اعلام کرد، افراد زیادی در این مورد اظهار نظر کردند و طبیعی بود که در اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی، خبرنگاران از ستاره آرژانتینی بارسا نیز در این مورد سوال کنند.

در مورد دلیل ناراحتی رونالدو گمانه زنی های زیادی شده؛ بعضی دلیل آن را عدم دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا و رسیدن این جایزه به اینیستا می دانند. بعضی نیز حسادت به مسی و همین طور عدم ابراز تمایل باشگاه رئال برای تمدید قرارداد را دلیل ناراحتی ستاره پرتغالی عنوان کرده اند.  
با این وجود، مسی در پاسخ به خبرنگاران با سیاست مداری گفت:" دلیلی ندارد در مورد صحبت های او، از من سوال کنید و همین طور برعکس. این مسئله به من ارتباطی ندارد."








رونالدو گریان و مدر عال های هراسان


 



 
((می خواهم به آلگری بگویم كه او چگونه باید بارسا را متوقف كند....اگر با هوش باشد و حرف هایم را گوش دهد.))
 
(( در غیر این صورت فكر كنم لازم باشد به جای او از كارانكا استفاده كنیم.))
 
 




1359148652140

 

فلورنتینا : من واقعا وحشت دارم از جمع کردن مشکلات

تخته سنگ1-جنجال مارکا = سنگ 2- نیمه نهایی مقابل بارسا





Sport cartoon (25.1.13)

مالاگا2. برای مادرید 4

پیکه: " ما الان باید به برنابئو بریم به عنوان کارشناسان دفع بمب

و با توجه به آنچه اتفاق خواهد افتاد کاخ سفید هم میتواند منفجر شود





216.jpg (646×249)
 
چرا سه تا بزنی وقتی میتوانی چهار تا بزنی
مسی:" هتریک خوبی بود، Cristi"
5 بارسا -- اوساسونا 1




 
'گرانادا 1-2 مسی هسته ای
 
ارتفاع رونالدو:3 متر
 
ارتفاع مسی: 19 امتیاز،14 بازی متوالی گلزنی در لیگ،37 گل در لالیگا،301 گل برای بارسا




آن‌هایی که به زمین آمدند؛ 2-2 ؛در ابرها بودند

مسی توپ طلای خود را در ابتدای بازی ارائه داد...در آخر بازی،این Pellegrini بود که از آن یک نتیجه طلایی به دست آورد






اینیستا،بهترین بازیساز جهان در سال 2012 شد

"و این یکی از آخرین ساخته‌های من است{در 18}"







اینگونه بود صحبت های پپ در روز اول حضورش در بارسا :

"آقایان، صبح بخیر. هر کاری که من انجام خواهم داد بر اساس عشقم به بارسا خواهد بود، من کسانی که قلب و روح خود را برای بارسا نگذارند نخواهم بخشید ... من بدنبال نتیجه نخواهم بود، فقط دنبال نمایش خوب تیم هستم ... اگر ما نتوانیم همه چیز را بدست آوریم، تقصیر خودمان خواهد بود ... ما با هم متحد خواهیم بود ... به من ایمان داشته باشید."

...

و اینگونه بود اولین صحبت های مو (مترجم :مورینیو) در روز اول حضورش در رئال مادرید :

"آقایان، صبح بخیر. هر کاری که من انجام خواهم داد بر اساس عشقم به تصویر خودم است ... من کسی را که قلب و روحش را برای من نگذارد نخواهم بخشید ... و همچنین پولش را برای خورخه مندز (مترجم : مدیر برنامه های افرادی مانند مورینیو، رونالدو، کونترائو و...) ... من بدنبال نمایش خوب تیم نیستم، فقط نتیجه ... اگر ما همه چیز را بدست نیاوریم، تقصیر داورها خواهد بود ... ما متحد خواهیم بود ... از من بترسید."




یه سری حرف ها هستن که همیشه یاد آدم میمونن! یکی از جمله هایی که هیچوقت از ذهن ایرانیای طرفدار بارسا پاک نمیشه جمله معروف فردوسی پوره که تو یکی از بازیای بارسا گفت: "واقعا باید خدا رو شکر کنیم که تو دوره ای زندگی کنیم که میتونیم بازیای بارسا رو (و مسی رو) زنده تماشا کنیم!!
خیلی جالب بود که من این جمله رو عینا از گری لینه کر هم شنیدم وقتی یکی از بازیای بارسا رو تو بی بی سی تفسیر میکرد! رو همین حساب ...

به فکر افتادم که اگه شعرای بزرگ ما تو این دوره زندگی میکردن چه تعییراتی تو اشعارشون رخ میداد؟!!
تصمیم گرفتم تو قالب طنز یه مقدار بپردازیم به اینکه اگه شعرای بزرگ ما الان و تو این دوره زندگی میکردن چه اشعاری ممکن بود بگن! واسه همین چندتاشون که به ذهنم رسید رو نوشتم!امیدوارم لوده نباشه و خوشتون بیاد! :)

- شهریار بعد از دربی که مسی مجددا از رو کاشته به کاسیاس گل زده بود احتمالا این شعر رو میسرود:

++ مسی ای شمــــــاره ی ده! تو چه آیتی خدا را؟ /// که به کاسیاس چپاندی, کاشته های راه دور را!

- یا مثلا حافظ یه دیوان فوتبالی مینوشت و با این بیت شروعش میکرد!:

++الا یا نادی المادرید*, بگیریــــــد یاد از بارسا /// که هفت هشت تا زَنَد هر سال, بهتون با تیکی تاکا!!! (* نادی المادرید= تیم مادرید)

- یا احتمالا خود حضرت حافظ بعد یکی از بازیای رئال که 2-1 با پنالتی دقیقه نود رونالدو میبرد اعصابش خورد میشد و این شعر رو میسرود:

++ دوش دیدم که رونالدو, جر جانانه زده* /// موهاشو داده عقب, ریمل و سایه زده!! (جر جانانه زدن = تمارض کردن! )

- حکیم ابولقاسم فردوسی هم به جای شاهنامه احتمالا یه لالیگانامه مینوشت که قهرمانش به جای اینکه رستم باشه و بره به جنگ با تورانیان یه پسری بود که تو زمینای خاکی ایران فوتبالیست میشد و میرفت بارسلونا و ژنرال فرانکو رو به خاک میکشوند با گلهایی که به رئال میزد!!
+نوشته ی یه دوست




کارخانه meringue در نهایت چیزی تولید کرد ... موراتا

معدن طلای Cule بدون توقف ادامه ی می دهد ( به کاریکاتور توجه کنید )

Meringue = این کلمه اشاره به رئال مادرید دارد که برای اولین بار در مطبوعات اسپانیایی در سال 1913 به کار برده شد.

Meringue = کلمه ای به معنی ساخته شده از سفیده تخم مرغ و شکر، که کاملا سفید است.


Cule = این کلمه اشاره به بارسا دارد.




به چالش کشیدن مداوم شخصیت رونالدو

رونالدو : " آنها مرا مغرور می خوانند اما کریستین واقعی را نمی شناسند. "

مسی : " من یا او را نمی شناسم یا تلویزیون را (رسانه ها)
"




کاریکاتور اسپورت 6 نوامبر 2012


پنالدو: " من میخواهم برای توپ طلا به خودم رای بدهم "

رای: نفر اول : CR7 - نفر دوم : کریستیانو - نفر سوم : رونالدو


" و اگر من میتوانستم ، خودم را کپی میکردم و تیمی از 11 تا کریستیانو رونالدو میساختم"
http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2012/11/1352149049809.jpg




1351715325527.jpg (646×215)
 
مسی به ژاوی، اینیستا و یک آرژانتینی رای میدهد
CR7:" من از خودم یک چیز کوچک میپرسم... به من وقت میدهند تا ملیتم را آرژانتینی کنم؟"




شنبه : یک دست ( مانیتا ) ... یکشنبه : یک دست ( مانیتا ) ... دوشنبه : یک دست و سه انگشت

 


لئو:" 8 امتیاز اختلاف"






{مدیر رئال مادرید}در حمایت از په په: "او همیشه بر اساس قواعد بازی میکند."

راسل: "درست است،قوانین خشونت...!"






هاهاهاههاا مگه غیر اینه؟!




1362089485623

آن ها میتوانند فینال را در نوکمپ برگزار کنند؟

روسل: "این میزبانی یک افتخار بزرگ برای ما خواهد بود... اما ما باید در همان روزیک قطعه کاشی شکسته را در درمانگاه نوکمپ بازسازی کنیم!! یک شرم واقعی*!


*a real shame: در حقیقت با کلمه ی رئال بازی شده است...


چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 18760
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه