بازی که با پاسکاری بارسایی ها پایان یافت ولی با شکست تلخ....
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

تیم فوتبال آث‌میلان در دیداری از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به برتری رسید.


در شب آخر از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آث‌میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان حریف قدرتمند خود بارسلونای اسپانیا بود.

ورزشگاه سن‌سیرو پیش از بازی میلان ـ بارسا

در این بازی هم مانند بازی‌های اخیر بارسلونا؛ سرمربی این تیم تیتو ویلانووا به علت بیماری روی نیمکت کاتالان‌ها نبود و جای وی را دستیارش جوردی رورا گرفته بود.

مکسس اولین بازیکنی بود که در این دیدار کارت زرد را در دقیقه 25 دریافت کرد. بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بواتنگ بالاخره قفل دروازه‌ها را گشود و با شوت از داخل محوطه جریمه گل اول بازی را برای میلان به ثمر رساند. در حالی که بازی پایاپای پیش می‌رفت در دقیقه 81 مونتاری گل دوم میلان را به ثمر رساند تا نتیجه‌ای عجیب در سن‌سیرو رقم بخود و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میلان به پایان رسید.

از طرف نویسنده: کاش که با این همه پاس تلاش بارسایی ها بیهوده نبود ولی با نامردی بازی کردن میلان وچپاندن 10 نفر در نیمه ی زمین خود وبا دفاع کردن و امید به ضد حمله کمی این ریالیا رو با اون شتر مرغ خوش حال کردن. این میلانی ها کار رو توی نیوکمپ برای ما سخت کردند حالا ما باید توی نیوکمپ 3 تا بزنیم و هیچ گلی دریافت نکنیم واگر هم 2تا بزنیم و گلی هم نخوریم باید به وقت اضافه و پنالتی دل ببندیم هرچند که ما به قوی تر ازایناش رو توی نوکمپ 5 تا زدیم و تا تو ی زمین خودشون 6 تا هم زدیم ولی باید بدانیم که انها با نامردی بازی می کنن ولی انشاالله بازی رو می بریم و رئال هم البته رئال زشت ریال هم با منچستر یک شکست تپل رو می پزیره با گل به خودی شتر مرغ ولی دعا کنید بارسا این بازی رو ببره با نتیجه ی دلخوه.........



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 18775
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه