دنی آلوز: «ارزشهای بارسا آن را بی نظیر کرده است».
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان


مصاحبه
مدافع بارسا در مصاحبه ایی با سایت فیفا، تاکید کرد که عضوی از باشگاه بارسلونا بودن یک امتیاز محسوب می شود. او گفت: «بارسلونا بهترین باشگاه و بهترین تیم دنیاست».

دنی آلوز در روز دوشنبه مصاحبه ایی با سایت فیفا انجام داد. این بازیکن برزیلی که یکی از پنج بازیکن بارساست که در ترکیب تیم یازده نفره فیفا قرار گرفته است، بیان کرد از اینکه در تیم منتخب حضور دارد خوشحال است. او گفت: «این تصمیم را کسانی اتخاذ کرده اند که می دانند فوتبال چیست و چقدر دشوار است. آنها می دانند که از چه صحبت می کنند و این چیزی است که این موضوع را مهم و ویژه جلوه می دهد و به خوبی می دانم که بازیکنان زیادی هستند که می توانند در جای من قرار بگیرند. به همین دلیل است که احساس برتری می کنم». آلوز اشازه کرد: «کاملاً واضح است؛ کسب جوایز انفرادی برای کسی که در تیمی فوق العاده بازی می کند راحت تر است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همچنین آلوز تصریح کرد که برای تیم فوق العاده ایی بازی می کند. وی ابراز داشت: «این باشگاه ارزشها و مزیتهایی دارد که سایر باشگاهها فاقد آنها هستند و این چیزی است که بارسا را بی نظیر کرده است. هر کدام از ما که برای این تیم بازی می کنیم، باید احساس افتخار کنیم. بازی در این باشگاه برای سلامت شما و تمامی مسائل مربوط به شما خوب است و به درستی می فهمید که انسانیت، فوتبال و ارزشهای رقابتی چیستند. بی تردید بارسا بهترین تیم و بهترین باشگاه دنیا است».



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 18780
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه