دنی آلوز: «بازی در کنار مسی آرامش بخش است».
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 1 / 12برچسب:, :: 2:53 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه

این مدافع برزیلی که در بازی مقابل گرانادا تمام نود دقیقه در زمین حاضر بود، به تلاش هم تیمی هایش برای بدست آوردن پیروزی دشوار مقابل گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنز اشاره کرد.

بازی دیگر و پیروزی دیگری برای بارسا. آبی اناری ها در بازی با گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنز پس از دریافت یک گل، به لطف دو گلی که مسی به ثمر رساند پیروز بازی شدند. پس از این بازی، دنی آلوز گفت: «بازی در کنار مسی آرامش بخش است و به کمک او همه کارها آسانتر می شود». این بازیکن برزیلی افزود: «این واقعیت که ما میانه میدان را در دست داریم، این امکان را به ما می دهد تا لایه دفاعی خود را آزاد تر قرار دهیم و این مساله به من این شانس را می دهد که از فضاهای بوجود آمده در خط دفاعی حریف استفاده کنم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برتری بارسا در صدر جدول کاملاً مشهود است ولی وقتی آلوز با سوالی در مورد پیشتازی بارسا مواجه شد، ترجیح داد در این خصوص با احتیاط بیشتری صحبت کند. او گفت: «ما برتری مهمی کسب کرده ایم ولی هنوز راه زیادی مانده است». او در جواب سوالی در مورد بازی پیش رو با میلان از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت: «کسب نتیجه ایی مناسب، می تواند انگیزه خوبی برای بازی خارج از خانه مقابل میلان در رقابت های لیگ قهرمنانان اروپا باشد».                                                                                                                                                                                                     از طرف نویسنده: رونالدو برو بمیر



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 18767
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه