سوبی سارتا: روند بهبود تیتو به خوبی طی می شود
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:32 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مدیر ورزشی بارسلونا اعلام کرده که سرمربی این تیم روحیه بالایی دارد

 آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که روند بهبود تیتو ویلانووا در درمان بیماری سرطانش به خوبی طی می شود.

سرمربی 44 ساله بارسلونا تابستان گذشته و بعد از کنار رفتن پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را در دست گرفت ولی در اواخر سال 2012 میلادی شاهد عود کردن مجدد بیماری اش بود که سال گذشته گریبانش را گرفته بود و حالا هم برای درمان بیماری اش در نیویورک مورد شیمی درمانی قرار می گیرد.

در این میان آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا برای دیدار با تیتو به آمریکا رفته بود و حالا در مورد شرایط و اوضاع سرمربی تیم کاتالان گفته:« تیتو حالش خوب است. او در حال بهبود است و روحیه بالایی هم دارد. تیتو از حمایت تمام افرادی که او را مورد لطفشان قرار می دهند، تشکر می کند. تیتو وزن از دست رفته اش را بازیافته و هرروز بازی های فوتبال را دنبال می کند.»

سوبی سارتا در ادامه خوشحالی اش را از برد 1-2 تیمش مقابل گرانادا ابراز کرد و اعلام کرد که آبی اناری ها خودشان را برای بازی 4شنبه شب مقابل میلان در دوررفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند:« ما از اهمیت رقابت های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا آگاهیم.تیم ها به بازی کردن در چندین تورنمنت مختلف عادت کرده اند و می توانند برروی تک تک بازی ها تمرکز کنند. کسب پیروزی مقابل گرانادا کار ساده ای نبود.چرا که آنها تیم سرسختی هستند که  در ضد حملات خیلی سرعتی عمل می کنند. ما در نیمه اول خوب کار کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم عملکرد به مراتب بهتری داشتیم.»

مدیر ورزشی بارسا در پاسخ به این سوال که آیا داوید ویا و چابی به بازی سن سیرو خواهند رسید یا خیر گفت:« این بستگی به عملکرد اعضای کادر پزشکی دارد ولی ما امیدواریم که این طور شود.»                                                                                                از طرف نویسنده: ایولا
 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 18761
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه