فابرگاس: می خواهم در بارسا از فوتبال خداحافظی کنم
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:4 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به تازگی اعلام کرد که ممکن است فابرگاس در مقطعی از دوران حرفه ای اش به این باشگاه برگردد اما فابرگاس تاکید کرد که بودن در بارسا کاملا راضی است

 سسک فابرگاس، هافبک بارسا، اعلام کرد که قصد ندارد این باشگاه را ترک کند و می خواهد تا پایان دوران حرفه ای اش در نوکمپ بماند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به تازگی اعلام کرد که ممکن است فابرگاس در مقطعی از دوران حرفه ای اش به این باشگاه برگردد اما فابرگاس تاکید کرد که بودن در بارسا کاملا راضی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به بارسا برگشتم تا بقیه دوران حرفه ای ام در این باشگاه سپری کنم. اگر همه چیز دست خودم باشد و همه شرایط خوب پیش برود، تمام تلاشم را خواهم کرد تا در بارسا از فوتبال بازنشسته شوم."

فابرگاس سپس در مورد دیدار پیش روی بارسا مقابل میلان در چمپیونزلیگ صحبت کرد و تاکید کرد که روسونری نشان داده که حریف سرسختی است.

" دیدار دشواری خواهد بود. برای شکست دادن آنها باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. دیدار مقابل میلان بسیار کلیدی است زیرا ما می خواهیم به ومبلی برسیم.

ما معتقدیم که آنها حریف دشواری خواهند بود؛ به خاطر تاریخچه این باشگاه و همین طور بازیکنانی که در اختیار دارند. اگر بهترین بازی مان را انجام ندهیم، نمی توانیم به مرحله بعد برسیم."

دیدار رفت دو تیم سه شنبه هفته آینده در سن سیرو برگزار خواهد شد.

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 18768
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه