نظر دنی آلوز درباره رئال
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 26 / 11برچسب:, :: 9:40 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه

دنی آلوس: رقیب بارسا اتلتیکو مادرید است، نه رئال!

در حالی که شانزده هفته به پایان رقابت های لالیگا باقی مانده، ستاره برزیلی بارسلونا کری خوانی علیه رقیب سنتی کاتالان ها را آغاز کرد.

دنیل آلوز ستاره 29 ساله تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل والنسیا برای رئال مادرید حریف سنتی کاتالان ها کری خوانی کرد.

این مدافع برزیلی گفت: «همه از رئال مادرید حرف می زنند ولی آن ها رقیب ما نیستند. رقیب ما اتلتیکو مادرید است که در رده دوم جدول قرار دارد

آلوز درباره تساوی تیمش مقابل والنسیا گفت: «با توجه به شرایطی که تیم ما دارد گرفتن یک امتیاز هم خوب است. ما تا به اینجای فصل امتیازات زیادی را جمع کرده ایم اما نتوانستیم مقابل حریف قدرتمندی چون والنسیا بهترین بازی خود را ارائه دهیم

او در واکنش به اینکه در این فصل نتوانسته درخشش سابق را در ترکیب آبی و اناری پوشان داشته باشد گفت: «من می دانم چه نقشی برای بارسا دارم و چقدر برای این تیم مهم هستم. در ابتدای فصل مصدوم بودم اما مصدومیت جزیی از فوتبال حرفه ای است. هواداران باید به حرفه ای بودن من اعتماد داشته باشند

تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر با کسب 59 امتیاز از 22 بازی صدر جدول لالیگا را از آن خود کرده است.

                                                                                                                                                                                         I LOVE YOU DANI ALVES

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 


 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 18762
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه