روسل امیدوار هستم که والدس بماند.
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 8 / 1برچسب:, :: 9:16 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


  ساندرو روسل درهای این باشگاه را برای تغییر عقیده والدز باز گذاشت است.


 



ویکتور والدز پس از یک دهه ایستادن در دروازه بارسلونا اخیرا اعلام کرده است که قصد جدایی از این تیم را دارد. قرارداد والدز در سال 2014 به اتمام می‌رسد و اگر وی قصد تمدید قرارداد خود را نداشته باشد، بارسلونا در پایان این فصل آخرین فرصت برای فروش وی را خواهد داشت. ولی مدیران و کادر فنی بارسلونا هنوز ب ماندن والدز در این تیم امیدوارند.

به گزارش اسپورت، ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسلونا و سوبی ساره تا مدیر فنی تیم امیدوارند که والدز قرارداد خود را با تیم تمدید کند و برای سال‌های زیادی در بارسلونا بماند و درها را برای تغییر عقیده والدز باز نگه داشته‌اند.

  لاپورتا رئیس سابق بارسلونا نیز در این مورد گفته است: ویکتور در تیم دیگر بهتر از وضعیت فعلی نخواهد بود. ویکتور بهترین دروازه‌بانی است که می‌تواند در بارسلونا بازی کند.

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 18767
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه