تیو: از بازگشت تیتو خوشحالم/ پی اس جی تیمی قدرتمند است.
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

تیو در مصاحب مطبوعاتی خود اعلام کرد: من از بازگشت تیتو خوشحالم. این چیزی بود که هم تیم به آن نیاز داشت. ما در انتظار بازگشت وی بودیم، ولی مهم‌ترین چیز بهبود او است.


 


 

تیو در ادامه گفت که با وجود این که غیبت تیتو کاملا احساس می‌شد ولی تیم بسیار خوب بود و هر موقع نیاز بود بازیکنان و رورا آماده بودند.

تیو در ادامه از اهمیت بازی مقابل پاریسن ژرمن و بخشیده شدن محرومیت زلاتانمی‌گوید: این تصمیم یوفا است و من قصد ندارم در آن مورد صحبت کنم.پاریسن ژرمن حریف سرسختی است و ایبرا شرایط را سخت‌تر می‌کند. ولی ما بازی خود را تغییر نخواهیم داد. آن‌ها هم در دفاع و هم در حمله تیم قوی هستند، و بازیکنان سریعی دارند، زلاتان نیز بازیکن بزرگی است.

مهاجم جوان بارسلونا در مورد مصدومیت آلبا و احتمال جانشینی وی توسط مونتویا گفت: از زمان نوجوانی در کنار مونتویا بازی می‌کردم. او در این فصل بسیار خوب کار کرده است و روز به روز بهتر می‌شود. در تیم ملی زیر 21 سال بسیار عالی کار کرد.

همچنین تیو در ادامه از آینده خود این چنین می‌گوید: من از نقش خود در تیم راضی هستم. در پست من بهترین‌ها در جهان در بارسلونا حضور دارند. من جوان هستم و دوست دارم به یادگیری ادامه دهم. از عملکرد خود در این فصل، و اعتماد کادر فنی و دقایق بازی خود بسیار راضی هستم.



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 18768
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه