پدرو دیگر قربانی بازی‌های ملی بازیکنان بارسلونا
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

پدرو دیگر قربانی بازی‌های ملی بازیکنان بارسلونا

پدرو دیگر قربانی بازی‌های ملی بازیکنان بارسلونا

 
 

طرفداری - پدرو رادریگز به دلیل مصدومیت در بازی مقابل فرانسه، 10 روز از میادین به دور خواهد بود.

 

پدرو که در پیروزی اسپانیا در مقابل فرانسه تک گل تیم خود را به ثمر رسانده بود، در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و جای خود را به فابرگاس داد. این بازیکن پس از بازی از درد در ناحیه مچ پای خود گفته بود و اکنون پس از معاینات پزشکی مشخص شده که پدرو 10 روز از میادین به دور خواهد بود.

بدین ترتیب پدرو نه تنها بازی بارسلونا در زمین سلتاویگو در بازی‌های لالیگا را از دست داد، بلکه نمی‌تواند تیم خود را در دیدار رفت لیگ قهرمانان در مقابل پاریسن ژرمن همراهی کند. همچنین حضور وی در بازی مقابل مایورکا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 18769
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه