جوردی آلبا، یک مدافع قابل اطمینان
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 3 / 1برچسب:, :: 12:4 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

یودی آلبا 35 بازی در این فصل برای بارسا انجام داده و در اکثر این بازی ها جزو لیست یازده نفره بازی بوده است. او به سرعت در ترکیب تیم جای خود را پیدا کرده است.

جوردی آلبا پس از گذشت شش ماه از بازگشتش به باشگاه، بیست و چهارمین سالگرد تولدش را جشن گرفت. او به سرعت خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم جای داد و به یکی از محبوب ترین بازیکنان نزد هواداران تبدیل شد. آلبا که با قرارداد خود پستی را که با بیماری آبیدال و مصدومیت آدریانو دچار ضعف شده بود، قوت بخشید، در این فصل 35 بار برای بارسا به میدان رفته است. پس از عملکرد خوب در فصل قبل با حضور در لیگ قهرمانان و بازی های المپیک، وی بعنوان یک بازیکن خوب مطرح شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پنج گل

این بازیکن به سرعت خود را با تیم منطبق کرد، که معمولاً این امر برای دیگر بازیکنان زمان زیادی طول خواهد کشید. او که پیش از پیوستن به کوریا و والنسیا در آکادمی باشگاه آموزش دیده بود با این مساله به سادگی کنار آمد. ویژگی های قابل توجهی که او بوجود آورد و هماهنگی و حرکت های ترکیبی او در کنار اینیستا ، به اندازه پنج گلی که مقابل دپورتیوو و سلتا در لالیگا، مقابل رئال در جام حذفی و در برابر میلان و سلتیک در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، با ارزش بوده است.

حضور در بازی های بزرگ

سرعت و اشتیاق به حمله، از جمله نقاط پر اهمیت حضور آلبا در تیم است که حضور او در تمامی بازی های مهم و بزرگ این حقیقت را به اثبات می رساند. از جمله این بازی ها می توان به پنج حضور کامل او از شش بازی مقابل رئال مادرید، هر دو بازی مقابل میلان، بازی های لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید، مالاگا و والنسیا اشاره کرد. بی شک می توان گفت که از زمان بازگشت آلبا، وی به یک مدافع مطمئن برای تیم تبدیل شده است.

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 18774
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه