ویا: تیتو و آبیدال به ما یاد دادند که قوی باشیم
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 4 / 1برچسب:, :: 12:5 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

ویلانووا بعد از عملی که چند ماه قبل داشت، در حال حاضر آخرین مراحل شیمی درمانی را سپری می کند؛ ضمن اینکه آبیدال نیز بعد از عمل پیوند کبد سال گذشته اش، به تازگی پا به توپ شد

داوید ویا، ستاره بارسا و تیم ملی اسپانیا، معتقد است درگیری تیتو ویلانووا و اریک آبیدال با بیماری سرطان، یک درس ارزشمند برای همه بازیکنان بارسا بوده است.

سرمربی آبی و اناری ها بعد از عملی که چند ماه قبل داشت، در حال حاضر آخرین مراحل شیمی درمانی را در نیویورک سپری می کند؛ ضمن اینکه آبیدال نیز بعد از عمل پیوند کبد سال گذشته اش، به تازگی بار دیگر پا به توپ شد.

ویا در گفتگو با ال پائیس گفت:" وقتی مصدومیت من را با بیماری تیتو و آبیدال مقایسه کنید، می بینید که بیماری آنها یک درس زندگی بود. آنها فوق العاده هستند. آنها الگویی برای قوی بودن ارائه کرده اند. آنها به ما قدرت و شجاعت می دهند تا از قدرت مان برای جنگیدن استفاده کنیم."

ویا بعد از مصدومیت در رقابت های جام باشگاه های جهان، برای چند ماه از میادین دور بود و به همین دلیل رقابت های یورو 2012 را نیز از دست داد.

او تایید کرد که در بازگشت به میادین دچار مشکل شده بود.

" من از نظر ذهنی آماده نبودم زیرا هرگز دچار چنین مصدومیتی نشده بودم. دکتر به من گفته بود که در ماه اول نمی توانم کاری انجام بدهم اما من تلاشم را کردم.

دوستانم می گفتند که از بودن در کنار خانواده لذت ببرم اما من در خانه نمی ماندم و در عوض به باشگاه بدنسازی می رفتم. من خیلی با ژاوی صحبت کردم زیرا او دچار مصدومیت طولانی مدت شده بود. او به من می گفت که همه چیز روبراه خواهد شد."



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 18767
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه