گزارش روز: ویا باید زوج مسی در خط حمله باشد
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 1 / 1برچسب:, :: 9:17 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

 

ین مهاجم اسپانیایی یک گل زد و دو گل ساخت تا بارسا رایو وایکانو را سه بر یک ببرد. ویا در این فرمش کارهای بسیاری می‌تواند انجام دهد.

سایت گل - «امیدوارم این آخرین مسابقه من به عنوان مربی بارسلونا باشد». این صحبت‌های جوردی رورا پس از پیروزی سه بر یک مقابل رایو وایکانو بود. تیتو ویلانووا احتمالا تا آخر هفته بعد از نیویورک برمی‌گردد و چون هفته بازی‌های ملی در پیش است او احتمالا از دیدار بعدی روی نیمکت بارسا می‌نشیند. اگر مسابقه شنبه آخرین دیدار با رورا به عنوان مربی موقت بود، چیزی که از او به جا خواهد ماند احتمالا ارتباط عالی بین لیونل مسی و داوید ویا است.

ویا در ترکیب ثابت بارسا مقابل میلان در شکست ماه گذشته در سن‌سیرو حضور نداشت. او در ترکیب ثابت کلاسیکو مقابل رئال مادرید که به شکست و حذف بارسا انجامید هم حاضر نبود. او کم‌کم دیگر جایی در بازی‌های بزرگ پیدا نمی‌کرد. به‌ویژه عجیب آن بود که او در پیروزی دو بر یک مقابل سویا پیش از کلاسیکو اول نمایشی امیدبخش داشت. همه در کاتالونیا می‌خواستند این بازیکن آستورایی در تیم باشد. حتی مسی.

با این حال رورا که با ویلانووا مشورت می‌کرد ترجیح می‌داد مهاجمان کم‌اثرتری مانند پدرو و الکسیس سانچس را به میدان بفرستد. سسک فابرگاس هم در خط میانی با وجود نمایش‌های پایین‌تر از انتظارش حضور می‌یافت و آندرس اینیستا هم به پست گوش چپ رفته بود که این بهترین جایگاه او نبود.

ویا در ترکیب تجربی بارسا در دومین کلاسیکو آن هفته قرار گرفت، اما بارسا در برنابئو دو بر یک باخت. البته بلوگرانا بدون چابی مصدوم در آن مسابقه هرگز نتوانست به سطح اصلی خود نزدیک شود.

اما او هنگامی که واقعا مهم بود، زمانی که در ترکیب بازی برگشت با میلان قرار گرفت، در تاثیربرانگیزترین نمایش فصل تیمش گل زد. در پیروزی افسانه‌ای چهار بر صفر در نوکمپ. ناگهان بارسا Plan B خود را پیدا کرده بود. یار در خانه و آنها گرد جهان می‌گشتند.

رایو یکشنبه عالی دفاع کرد و نمایش قابل قبولی داشت، اما حرکات هوشمندانه ویا و مسی چیزی بود که نمی‌توانستند جلویش را بگیرند. یکی به عقب برمی‌گشت، دیگری به جلو می‌رفت و برعکس. ویا هنگامی که در سمت چپ بازی می‌کند راحت به نظر نمی‌رسد، اما او در این سیستم پست ثابتی نداشت و بیشتر مهاجمی پرسه‌زن بود تا گوش چپ. او و مسی با هم ترکیبی بی‌نقص را به نمایش گذاشتند.

او از سمت چپ گریخت و در دقیقه 25 گل اول را زد. او پاس دقیق مسی را گرفت و با ضربه‌ای دقیق و کات‌دار دروازه روبن را گشود و توپ را به کنج بالای دروازه رساند. چقدر هم خوشحال شد.

او کاملا حق خوشحالی را هم داشت. او بی‌نهایت سخت تلاش کرده بود که پس از مصدومیت شکستگی استخوان ساق پایش – که او را برای 9 ماه دور از میادین نگاه داشت – به فرم خوبش برگردد. او با این حال باید تلاش می‌کرد که جایگاهش را در تیم برگرداند.

اما نکات مثبت او ادامه یافت. مهاجم آستوریایی گل دوم بازیکن آرژانتینی را ساخت و لطف او را در همان نیمه اول جبران کرد. 12 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که او توپ را روی ضدحمله‌ای ویران‌گر نگاه داشت و به مسی سپرد تا او گلی عالی بزند. ویا زمانی که پاس را به هم‌تیمی‌اش داد روی زمین بود. اما او شکایتی نداشت و تلاش نکرد داور را فریب دهد و برایش نمایش بازی کند. او تنها می‌خواست با مسی کار کند. با مهاجمی که 18 هفته است در لالیگا گل می‌زند.

خوشحالی‌های دونفره آنها نشان می‌داد هم در میدان با هم هماهنگ شده‌اند و هم در خارج از میدان. گزارش‌های دعواهای این دو نفر بی‌تردید پر از اغراق بوده. رورا گفت: «بارها شنیده‌ام که با هم جور نسیتند. اما این حرف‌ها همیشه برای من چرند محض بوده. رابطه آنها همانی است که چند ماه پیش بود. یعنی بسیار خوب.»

رورا خوشحالی‌اش از عملکرد این دو در زمین را هم ابراز کرد: «باعث لذت فراوانی بود. بسیار خوشحالیم که آنها تا این حد با هم راحت هستند.»

ویا هم خوشحال بود که دوباره در ترکیب نقشی موثر داشته: «خوشحالم که در سه گل با مسی شریک بوده‌ام.» ویلانووا خوشحال‌تر هم خواهد بود. مربی بارسا قاعدتا به بازی هفته بعد تیمش در خانه سلتا ویگو می‌رسد، و سپس بازی‌های یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با پاری سن-ژرمن در راه است.

همین چند روز پیش بود که تیتو نگران بحرانی احتمالی بود که باید در بازگشت به بارسا با آنها روبرو شود. تیمش در غیاب او دو بار به مادرید و یک بار به میلان باخته بود. اما اکنون بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان راه یافته و قهرمانی در لالیگا هم تقریبا قطعی شده. به این ترتیب بازگشت او با خوشحالی خواهد بود. همکاری مسی با ویای دوباره‌جوان‌شده هم هدیه‌ای فوق‌العاده به مربی کاتالان‌ها است.


 

 


چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 18783
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه