ویا: خوشحالم که به پیروزی تیم کمک کردم
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 27 / 12برچسب:, :: 9:55 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

          ویا: خوشحالم که به پیروزی تیم کمک کردم

داوید ویا، مهاجم اسپانیایی بارسلونا، از گلزنی مجدد برای این تیم و همچنین پاس گل‌های خود خوشحال است.

 

دیروز در مقابل رایووایکانو، ال‌گواخه گل اول بارسلونا را به ثمر رساند و پس از آن دو پاس گل برای مسی ارسال کرد: ”من دوست دارم که با گل‌های خود قادر به کمک به تیم باشم. من می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و بیشترین توانایی خود را در اختیار تیم قرار دهم. من خوشحالم که قادر بودم به مسی کمک کنم که گل بزند. ما در زمین به خوبی یکدیگر را می‌فهمیم.“

داوید ویا اعتقاد دارد که عملکرد بارسلونا در بازی یک‌شنبه تحت تاثیر بازی دشوار مقابل میلان قرار داشت: ”ما احساس خستگی داشتیم که به دلیل بازی سه‌شنبه مقابل میلان بود. در بازی امشب نیز کار دشواری پیش رو داشتیم، زیرا رایو تیم قوی است. آن‌ها برای کسب مالکیت توپ تلاش کردند و ما مجبور بودیم آن‌ها را تحت پرس قرار دهیم.“

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 18762
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه