نیمار: رویایم بازی کردن در تیم بزرگی مثل بارسا است.
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 28 / 12برچسب:, :: 9:54 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

هیچ زمان مشخصی برای جدایی ام از سانتوس مشخص نکرده ام و هرزمان که بخواهم تیم را ترک می کنم.

سایت گل- نیمار، ستاره جوان برزیلی در صحبت هایی از تمایلش برای جدایی از سانتوس برای پیوستن به یک تیم بزرگ گفته و به این نکته اشاره کرده که بارسلونا تیمی است که درحال حاضر بیش از سایر تیم ها او را تحت تاثیر قرار داده

این درحالی است که مدتهاست که صحبت های فراوانی مبنی بر جدایی او از فوتبال آمریکای جنوبی و انتقالش به اروپا به گوش می رسد و همچنان بارسلونا شانس اول خرید نیماراست. در این میان نیمار اعلام کرده که دوست دارد تا در تیم لیونل مسی و یارانش باشد.

نیمار در صحبت هایی به سپورته اسپکتاکولار گفت:« چه کسی رویای بازی کردن در کنار مسی، چابی و اینیستا را ندارد؟ همه اینها، بازیکنان بزرگی هستند. من رویای بازی کردن در اروپا را در سر دارم؛ در تیم بزرگی مثل بارسلونا، رئال مادرید و چلسی. بله بارسلونا تیمی است که بیش از سایر تیم ها مرا تحت تاثیر قرار می دهد. آنها بازیکنان بزرگی مثل چابی، اینیستا، فابرگاس و دانی آلوس را دارند.»

نیمار ادامه داد:« هیچ زمان مشخصی برای جدایی ام از سانتوس مشخص نکرده ام و هرزمان که بخواهم تیم را ترک می کنم. نمی دانم که اگر به بارسلونا بروم، در چه پستی در تیم تطبیق پیدا می کنم ولی درحال حاضر  در سانتوس جایگاه ثابتی دارم.»

با وجودی که این روزها از نیمار به عنوان یکی از بامهارت ترین بازیکنان در فوتبال برزیل یاد می شود، او در صحبت هایی اعلام کرد که درمقایسه کردن او با مسی و رونالدو، آرامشش را حفظ می کند:« نمی دانم که آیا تابه حالا به سطح مسی و رونالدو رسیده ام یا نه، ولی اگر رسیده باشم که واقعا خوشحال می شوم. هدف من این نیست که بهتر از فلان و یا بثار بازیکن در دنیای فوتبال شوم. فقط می خواهم بهتر از خودم باشم.»

ستاره جوان سانتوس ادامه داد: « لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی بزرگ دیگری است که من این فرصت را دارم تا با او کار کنم. من از مانو منزس هم درس های زیادی آموخته ام. او اولین کسی بود که من را به تیم ملی برد و حالا هم در حال یادگیری از اسکولاری هستم. هواداران می توانند توقع تلاشهای زیادی از ما داشته باشند. برزیل عملکرد خوبی خواهد داشت و من واقعا خوشحال می شوم که در جام جهانی ای که در خانه برگزار می شود، بازی کنم. امیدوارم که دراین جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشم.»



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 18770
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه