سوبی سارتا: تیتو زود برمی گردد
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 28 / 12برچسب:, :: 1:0 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که سرمربی 44 ساله این تیم بعد از پشت سرگذاشتن دوره شیمی درمانی به زودی از نیویورک به بارسلونا باز خواهد گشت

 آندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که تیتو ویلانووا، سرمربی باشگاه بارسلونا به زودی از نیویورک به بارسلونا بازخواهد گشت .این درحالی است که تیتو در اواخر ماه دسامبر غده پاروتیدش را به تیغ جراحی سپرد و در اکثر دیدارهای بارسلونا در سال 2013 غایب بود و جوردی رورا،دستیار تیتو، هدایت بارسا را در دست داشت.

اما حالا سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه کاتالان از بازگشت قریب الوقوع تیتو خبر می دهد. او به کانال پلوس گفته:« تیتو به زودی برمی گردد و این علامت مثبت و خوبی است. این طور به نظر می رسد که او کارهایی که می بایست را در نیویورک انجام داده و به اتمام رسانده و خودش تصمیم می گیرد که چه زمانی به اوج آمادگی می رسد.»

رورا هم در صحبت هایی از بازگشت قریب الوقوع تیتو خبر داد و گفت:« گفتم که امیدوارم این آخرین بازی باشد که من هدایت بارسلونا را در دست دارم، چون این بدان معناست که تیتو در حال بازگشت است. من نمی خواهم به آنالیز این دوره ای که هدایت بارسا را در دست داشتم بپردازم.آنالیز و ارزیابی عملکرد تیم در طول این مدت را می بایست در پایان فصل انجام داد.»

 

 



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 18760
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه