ویا: انگیزه هایمان راازدست نداده بودیم که آنها رابازیافته باشیم
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

یکشنبه شب،ویا با بهره گیری از پاس مسی یک گل زد و دو پاس گل هم به مسی داد

سایت گل –داوید ویا ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال به روزهای اوجش بازگشته. بعد از حضور در ترکیب اصلی بارسا در بازی با میلان و گلزنی دراین بازی، این بار در بازی با رایو وایه کانوهم خوش درخشید. او درابتدا بابهره گیری از پاس لیونل مسی گلزنی کرد و بعد هم دو پاس گل به مسی رساند تا همچنان بارسا با اقتدار به صدرنشینی اش در جدول لالیگا ادامه دهد ؛ آن هم در حالی که تنها 10 هفته دیگر تا پایان رقابت های لالیگا باقی مانده.

درپایان بازی یکشنبه شب بارسلونا مقابل رایو وایه کانو داوید ویا در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« آیا احساسات و انگیزه های بازی های پیشینمان را بازیافته ایم ؟ به نظر من که ما انگیزه ای را از دست نداده بودیم که حالا بخواهیم آنها را بازبیابیم. فوتبال یک ورزشی است که در آن ممکن است ببری، مساوی کنی و یا ببازی و ما همیشه تلاشمان را کرده ایم؛ هر چند که در برخی از بازیهای مهم هم بوده که درجریانش نتوانستیم به پیروزی برسیم.»

ویا در ادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش در بازی یکشنبه مقابل رایو وایه کانو تلاش زیادی انجام داده که آن هم به خاطر خستگی کاتالونیایی ها بعد از بازی با میلان بوده:«در بازی یکشنبه شب خستگی در تیم کاملا مشهود بود . چون رایو وایه کانو حریفی است که باید با توان زیادی مقابلش قرار بگیری. تیم های حریف بازی را در خط دفاعشان می بندند و به ندرت برا یدفاع تیم تو هم خطری ایجاد می کنند ولی رایو وایه کانو این طور بازی نمی کند.»

ویا تابه اینجای فصل 14 گل برای بارسا زده که 8 تا از آنها در لالیگا از راه رسیده. ویا دراین باره ادامه داد:« خوشحالم که به تیم کمک می کنم، بازی می کنم و گل می زنم.این همان کاری است که من باید انجام دهم؛ چون درهر صورت من یک مهاجم هستم. می خواهم به همین ترتیب  ادامه دهم و در تک تک بازیهایی که می توانم بازی کنم به گل برسم.»

او به علاوه از همکاری خوبش با مسی در جریان این بازی گفت:« واقعا احساس خوشبختی می کنم که توانستم در بازی های سرنوشت ساز و مهم با او همکاری کنم. سه گلی که در بازی روز یکشنبه زدیم، شباهت های زیادی به هم داشت و باید به حرکت در این مسیرادامه دهیم.»



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 18780
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه