گزارش روز/مسی و رکورد گلزنی در 18 بازی متوالی لالیگا
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 28 / 12برچسب:, :: 3:12 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

گزارش روز/مسی و رکورد گلزنی در 18 بازی متوالی لالیگا

 
ستاره آرژانتینی در بازی با رایو وایه کانوتوانست گلزنی کند تا تعداد گلهایش در رقابت های این فصل لالیگا را به عدد42 برساند

گل نوشت- لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در بازی 1شنبه شب تیمش مقابل رایو وایه کانو گلزنی کرد تا برای هجدهمین هفته متوالی برای بارسا به گل رسیده باشد. اگر مسی در بازی هفته بعد تیمش مقابل سلتاویگو در بالائیدوس به گل برسد، می تواند رکورد گلزنی متوالی در تک تک بازیهای یک نیم فصل را به نام خودش ثبت کند.

او در رقابت های این فصل لالیگا تنها در 4 بازی موفق به گلزنی نشده و از 42 گلی که او در طول این فصل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده ، 4 گل را در یک بازی زده، یک بار هت تریک کرد، در سیزده بازی به دو گل رسیده و در نه بازی هم یک بار گلزنی کرده است.

مسی تا به اینجای کار  با پیراهن بارسلونا 308 گل به ثمر رسانده که 211  تای آنها در رقابت های لالیگا بوده. بارسلونا امسال و در رقابت های این فصل و درتمامی تورنمنت ها 55 گل زده است. این درحالی است که کریستیانو رونالدو در رقابت های فصل قبل رکوردی را به نام خودش ثبت کرد که آن هم گلزنی در هفته های متعدد لالیگا (البته نه به صورت متوالی) بود که در هر بازی دست کم به 1 گل می رسید و او در 27 بازی از رقابت های 38 هفته ای لالیگا گلزنی کرده بود. مسی حالا در 24 بازی به گل رسیده است.

جالب اینجاست که طبق گزارش مسترچیپ، او اولین بازیکن در 4 لیگ برتر اروپایی است که دو فصل است که دست کم 41 گل به ثمر رسانده.



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 18764
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه