کارانکا: رئال اکنون برای کسب رتبه دوم لالیگا می جنگد
جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان

ریالی ها شب گذشته موفق شدند در سانتیاگو برنابئو 5-2 مایورکا را شکست بدهند اما خیلی شانس آوردند که بردند اما با این همه کمک داورها ریالی ها با شانس موفق به پیروزی شدند.

آیتور کارانکا، کمک مربی رئال مادرید، تاکید کرد که این تیم علی رغم دیدارهای دشواری که در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ در پیش دارد، همچنان برای موفقیت در لالیگا خواهد جنگید.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اطمینان پیام این پیروزی آن است که ما برای کسب رتبه دوم می جنگیم. در حال حاضر روی کسب رتبه دوم تمرکز کرده ایم.

ما از اشتباهاتی که انجام دادیم، آگاه هستیم اما همچنین می دانیم که بازیکنان مان چه توانایی های دارند. ما ترکیبی را برای هر دیدار انتخاب می کنیم که بتواند به پیروزی برسد.

بارسا تیم خیلی قوی هست من در حال حاضر برای اینکه رئال تونست ببرد خوشحالم اما این برد فرقی در قهرمانی بارسا ندارد ومن جلو جلو می توانم بگویم که بار قهرمان هست ما فقط برای کسب مقام دوم می جنگیم و الان رقیب اصلی ما ات.مادرید هست و با در جنگ در لالیگا مقابل بارسا شکست خوردیم  و ما حالا برای اینکه امتیاز ما بارسا افزایش پیدا نکند بازی میکنیم مگر اینکه معجزه شود که ما بتوانیم قهرمان شویم.   از طرف نویسنده: خود ریالی ها هم که مگن دیگه اون موقع این اندک طرفدار ریال چه میگن؟



چه طور بود خوب بود این قسمت همیشه جدید میشود راستی نظر یادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 18779
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه